
perjantai, 2. marraskuu 2012
Marraskuu
YT-neuvottelut päättyivät 31.10.2012. Työni jatkuu mutta muutama hyvä työkaveri oli tänään viimeisen päivänsä töissä. Halloween - bileet on huomenna.


perjantai, 2. marraskuu 2012

Leipomista, ruuanlaittoa, musiikkia, elokuvia, neulontaa, ompeluksia ja ynnä muuta kivaa. Suuria ja pieniä ajatuksia. Mitä voikaan kotona tehdä omilla pikku kätösillään ja lasten kanssa.
Nyt uutuutena laihdutusprojekti. Olen yli 10 vuotta viettänyt ylipainoisena, nyt on aika keventyä. Metodina Cambridge ohjelma, jonka jälkeen siirrytään karppaukseen ja treenaamiseen. Opetellaan elämään loppuelämä että viikossa voi olla YKSI herkkupäivä, muuten ollaan ilman herkkuja. :D
Kommentit