Me ollaan Lauran kanssa sairaita. :( 

Laura oli aamupäivällä ihan hyvällä tuulella mutta sitten kun alkoi väsyttämään niin nenän tukkoisuus alkoi harmittamaan. Onneksi suostui nukahtamaan syliin suht pystyasennossa niin nokka ei rohissut niin paljon kun tutti oli suussa. Yleensä nukahtaa ittekseen sänkyyn mutta siitä tuli vain harmitusta kun nokkaa rohisutti. Toivottavasti päikkäreiden jälkeen hyvä tuuli jatkuu.

Pitää laittaa iskälle viestiä töihin että tuopas nenätippoja tullessas...

Mulla on kurkku kipeä ja se valvotutti mua yöllä. Yleensä Laura vie mun peiton ja olen tarennut aika hyvin ilman peittoakin. Nyt piti pitää puolensa! :) Näin unta että olin rokkibändissä ja meidän piti mennä leyvttämään mun vanhempien mökille. Mutta jäin loukkuun pieneen leikkimökkiin (jota mökillä ei oikeasti ole)! Koitapas siinä olla rokkitähti kun olet leikkimökissä jumissa. Heräsin siihen että selkään sattui, vauva vieressä ei pysty kääntää kylkeä.