Nyt kun tässä täytyi jakaa hyvä kirjoitus, rustaanpas muutenkin muutaman sanasen.

Olen 7,2kg kevyempi kuin kuukausi sitten. I feel great!

Pitkä matka on vielä edessä, mutta saanpahan laittaa tällaisen tickerin. Ha!



 

32 vuotta elämästä, josta 10 vuotta ylipainoisena: en ole vielä pudottanut näin paljon painoa. Aina olen sen viiden kilon jälkeen luovuttanut. Nyt ei ole edes ollut vaikeaa!!! Juo vain pirtelöitä ja vettä ja syö vähän, niin hyvin menee. Mut pelastaa aina se tieto että jos nyt syön jotain muuta - en voi olettaa laihtuvanikaan. Jos mulla menee pari vuotta elämästä tähän projektiin, niin menköön. Jos naisen keskimääräinen elinikä on 80 vuotta niin mua odottaa vielä 46 vuotta elämää ja  jos joka viikko pitää yhden herkkupäivän, niin se on 2392 herkkupäivää. Mä kerkeen syödä kaikki ne herkut pari tuhatta kertaa mitä nyt jätän välistä. :D

Kuten Dana Del Rey sanoo: Feet don't fail me now, take me to the finish line"... :)  (biisistä We Were Born to Die)