Hyvin menee. Jes!

Torstaina alotettiin ja voi p*ska se oli kamala päivä. Mut siitä selvittiin! Oon pitänyt päiväkirjaa ja hyvä niin. Onpahan sitten jotain mistä voi tarkistaa faktoja kun muistellaan miten tää meni.

Huomioita:

- Pissattaa, ihan koko ajan. Kaupungille ei voi mennä ilman että tietää koko ajan missä on vessa. Jos olisin tänään mennyt Jonnalle (Peltokorpeen) sisustuskrääsäkutsuille, olisin varmaan joutunu käymään Koutosella vessassa... Kauheeta ku ei oo tottunu tähän. Lastenki kanssa ku menee ulos tunniksi niin ku tulee sisälle niin ei meinaa keretä. En oo vielä käyny puistossa puskapissalla. :P Raskaana ollessa mua ei sitä enempää pissattanu. Oon ihan hyvin pärjänny aikasemmin jos oon käyny kolme kertaa päivässä pissalla. No wonder että on jenkkakahvaa, kun on niin hidas aineenvaihdunta...!!

- Vatsalaukku on pienentynyt aika hyvin. Kun syö yhden pussillisen ruokaa, tulee kylläinen olo.Ekana päivänä en syöny muuta, kahtena päivänä oon syöny muun perheen kanssa. En halua että tuo 5v ihmettelee miks mä en syö ja saa jotain traumoja.

- Ajattelin, että tämä kaatuu veden juontiin. Vettä pitäisi juoda 3l päivässä, se tuntuu kamalalta määrältä. Puolet saa olla kivennäisvettä. Nyt olen varmaan juonut n 4l per päivä, vettä ja teetä (ilman maitoa!) tulee nappailtua ihan koko ajan. Nuo pussiruuat on aika suolaisia, niin janottaa. Näkee tyhjän tuopin pöydällä niin heti on pakko saada vettä. Katotaan tuleeko tästä ongelma ja pitääkö säännöstellä?

- Kahtena aamuna on aamulla tippunut kilo vaa'an näytöstä... :D Ajattelin että en punnitse, mutta en malta olla tekemättä sitä. Jos tulee jumi niin sitten pistän vaa'an piiloon.

- Kuivakaapista siivotaan keksit huomenna pois. Ne haisee liian hyvältä. Onneksi on talkoot huomenna sambakoululla niin ei tartte heittää keksejä roskiin. Innokkaat sambakoululaiset napsii ne parempiin suihin. :)

-Takareidessä on ihottumaa, mut se on varmaan post-auringonpolttama -meininkiä. Seurataan... Mä niin toivon että en olis allerginen näille pussiruuille. Mitä mä sitte tekisin? No, käsissä ja muualla ei oo jälkeekään mistään ihottumasta.

-Flunssa meinaa iskee, mutta pärjään vielä kurkkukivun kanssa ilman kurkkupastilleja. Laura on vähä räkänen niin ei voi välttyä.