Vuodatus ilmeisesti koki suuria muutoksia salamaniskun yhteydessä niin tuli mulle pieni bloggaustauko. Harmitti mutta koska tämä on ilmaista niin ei voi valittaa. :) Ajattelin kyllä ottaa tuon Pro-paketin, vain 40 euroa vuodessa ja sillä saisi verkkotunnuksen. Pitää alkaa keksimään verkkotunnusta!

Nyt on vähän enemmän uutta intoa alkaa bloggailemaan.

Muutamia aiheita on alkanyt kypsymään mielessä:

- Voisinko alkaa oikeasti kirjoittamaan? Myisinkö itseni vaikka paikallislehden kolumnistiksi tai jonkun keskustelupalstan/blogipalstan vakikirjoittajaksi? Nuorempana ajattelin että kirjoittaminen olisi enemmänkin mun juttu ja nyt samba enredon kirjoittamiseen ajauduttuani aattelin että mitäs tässä himmailemaan, voisin alkaa ihan vaikka laittamaan ajatuksia paperille. Mulla on ihan kivoja ajatuksia. ;) Ja elämänkokemus tässä koko ajan karttuu. Kirjoittamista voisi tehdä kotona itaisin kun lapset ovat menneet nukkumaan, vastapainona aivojen mädättämiselle telkkarin ääressä. Pitäisi vain ensin kirjoittaa ne kolumnit millä saisi itsensä myytyä. Pitääpä vielä tutkia sitä työväenopiston kurssiohjelmaa, jos siellä olisi mulle joku "luova kirjoittaminen" -kurssi mistä saisi juttuideoita ja palautetta.

- Kävin Madonnan keikalla. Siitä pitää kirjoittaa muutama ajatus ylös.

- Painonpudotus edistyy. Mittarissa miinus kaksviis. Se on enemmän ku Anssin paino. Mulla on tästä kaksi kriisiä: jouduin myymään mun ihanat isot vaatteet pois ja mun vihkisormus on liian iso koska olen hoikempi kuin silloin kun mentiin naimisiin 8 vuotta sitten. Mä oon nyt ihan eri ihminen kuin maaliskuun lopussa. Kauhea henkinen murros. Totesinkin jo Facebookissa että tällasta varmaan niillä miljonääreillä on ku ne istuu limousineissaan rahakasan kanssa ja itkee sitä että ne ei tiedä minne tunkis kaikki rahansa.

- Kolme asiaa mitkä hiertää koska en voi niihin vaikuttaa: asunnosta ei tule tarjouksia, auto on rikki ja töissä on uusi pomo. Jotenkin "vain kotona olon" ja sen hallitsemisen ja oman kehonsa haltuun ottamisen jälkeen haluaisi hallita kaikkea! Myykää mun asunto! Korjatkaa mun auto! Mitä tää firma haluaa mun tekevän?! Mut ei riehuminen auta, pahentaa vain. Take a deep breath ja anna ajan kulua... Kyl se siitä! Tekee tiukkaa!

No joo, palautaan asiaan..!